Kızlar geçen hafta pazartesi kullanmaya başladım sabah akşam 1 tane kullandım ve cuma günü ilacım bitti yarın doktor kontrolüm var ve yumurtam be kadar gelişmiş kaç tane olmuş ona bakılacak benim gibi bu durumu yaşayıp süreç nasıl ilerledi yorum yapar mısınız.?
Bu arada yumurtanızın büyüdüğü hisseden veya ne bilim belirtisi olan var mı arkadaşlar .?