Zey0502 Nisaann Anladım canım. Herkesin bünyesi psilolojisi farklı olunca belirtilerde farklı oluyo haliyle. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah😍
Zey0502 esmaemre Anladım canım inşallah kusucak kadar midem bulanmaz. Henüz yok ama bu olmayacağı anlamına gelmez di mi
esmaemre Zey0502 inşallah yaşamazsın ama gerçekten zor ben 2 defa 2şer adet serum almak zorunda kaldım kimse çekmesin isterim. Hz allah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
esmaemre Zey0502 inşallah yaşamazsın ama gerçekten zor ben 2 defa 2şer adet serum almak zorunda kaldım kimse çekmesin isterim. Hz allah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Zey0502 Nisaann Belirtiler geçince ya da hafifleyince de stres yapıyorum ben en önemlisi rahat olmak sanırım yaa
Zey0502 Nisaann Amin canımmm, inşAllah. Birbirimize dua edelim. Hamişlerin duası kabul olur❤️ ilk gebeliğin mi
Zey0502 Nisaann Yani benimde pek bi bilgim yok. Ama benim 4+0’da 1048 çıkmıştı doktor çok iyi demişti o sebepten iyi diye bi yorumda bulundum☺️
Zey0502 Nisaann Ne kadarlık evlisin ve kaç yaşındasın canım ☺️ Gece gece de çok soru sordum ama kusura bakma 🙈
Nisaann Zey0502 27 yaşındayım canım 1 sene 3 aylık evliyim sende durumlar nedir☺️ Estağfurullah canım konuşmak iyi geliyo bu dönemde🤗