Gamzeates gzm6 8+2 yim mide bulantısı Cook fazla oğluşumla bir yandan ilgileniyorum mide bulantısından bişey yapamıyorum ancak oturuyorum zar zor oyun oynuyorum 🤦♀️🤦♀️ geçicek insallah bu günler siz nasılsınız kaçıncı hafta
gzm6 Gamzeates Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 26.haftadayım bende mide bulantısı falan yaşamadım ama şimdiye kadar maşallah bundan sonrada yaşamam inşallah
bebekveannesiii gzm6 14.haftamdayım kazan da oturuyorum 🤗 bugüne kadar bol mide bulantiliydi ama birden geçti 😄
gzm6 bebekveannesiii valla ben yaşamadığım için bilemiyorum ama 12 den sonra hafifliyor diyorlar genelde sanırım ondan 🙂
Sedaaaa2 gzm6 29 a girdık bakalm agırlıgını hissetmeye basladım nefes nefese kalıyorum maşallah 😂😂😂😂 30 u iple cekıyorum 26 dan beri sıpamı görmedim hayırlısıyla bi hafta daha geçseydi 😂
annelerdenbiri neslitoplu bende 30. Haftamdayım başlarda yaşamadığım bulantıyı bu hafta yaşıyorum resmen 😓
gzm6 annelerdenbiri yaa kötü bi durum ağırlık bi yandan mide bulantısı bi yandan Allah yardımcınız olsun 🌸
Sedaaaa2 gzm6 ayy zaman gecmıyor ki ılk kontrolden gelınce ilk hafta gecıyorda sonra bekle bekle ki 1 ay dolsn 😅
Sweetbabyy gzm6 19+6 haftadayım pelvik ağrılsr başladı bulantılar kusmalar gitti arada miğde yanması da oluyor çok şükür iyiyiz meleğimle😇
Sweetbabyy gzm6 13 haftalıkken kız dedi 18 haftalıkken erkek dedi🤦🏻♀️ 21. Haftada detaylıya giricem o günü bekliyoruz isim ve eşya için
neslitoplu gzm6 erkek, Eryamanda oturuyorum. Bizimde 3. Trimester döneminde başladı bulantılar umarım yaşamazsınız 🌸