Mathteacher canım kaç günde bir oluyorsun bilmiyorum ama bak korkmana gerek yok ben sat 22 ekimdi 18 kasımda bekliyordum olmadı 4. Gün gecikmede 403.5 çıktı 2 gün sonra 960.2 çıktı doktorum artık vermene gerek yok gel ilaç başlayalım dedi kese yoktu kan sulandırıcı ve progestan fitil olarak bide decavit kullanıyorum muayene sonrası 1 hafta geçti gittim kese gözüktü 4 haftalık olarak hesaplandı 1 hafta sonra tekrar gittim 6+5 çıktım kalp atışını duydum tekrar 1 hafta sonra 7+5 gittim gayet iyi dedi herşey yolunda 8+4 olduk yani sakın sıkıntı stres yapma