FtmBkn
Ben elbise aldim bi kac tane zaten benim 11 aylik oglum var onun kiz veya erkek olacagini bilmedigim icin cogunlukla beyaz renkde almistim abisinin eskilerinide giyincek benimki... geriye yikamak kaldi. Sanads tavsiye ederim cünkü so haftalarda kibirdiyacak halin kalmiyor simdiden elbise ivir zivir almaya basla bence bende bu ay sonu elbiseleri temiz yikayip kaldiricam ☺️