Tirtisin-annesi bizde sizinle aynıyız arada bir gün var. Bende sizin gibi çok tedirgin oluyorum ilk gebelik olunca sancı normal mi yoksa başka bi durum mu var çözmek zor oluyor. Doktoruma sordum bu durumu merak etme erken doğum okursa su gelir, kan gelir ve öyle bir sancı olur ki sen bana gelirsin demişti 😂 bende o yüzden artık takmıyorum vücut kendini hazırlıyor diye düşünüyorum.