Tirtisin-annesi
Ilk gebelikmi cAnim?
Benimki ikinci gebelik. Sanci oldugunu en iyi nerden anlarsin sanci girdiginde cocugun oldugu bölge yani cocugun oldugu yerin tümü o kasilmayi hissetigin vakit karninin tamami tas gibi olursa.. bir kac saniye öyle tas gibi olur ve tekrar gevser ben mesela her sanciyi hissetmedim doktordaykdn saddce ser sancilari ama karnima dokunsaydim anlayabilirdim. Doktor bana günde yaklasik 10 kere sanci giriyorsa dogal dedi ben ilk gebeligimdende hatirliyorum doguma hazirlik yapiyormus kaslar. Benimki saatde10 kere oluyor 😅 Bir gün sirt üstü yat ve bak bakalim o agri girdiginde dokun karnina ve görüntü olarakda karnina bak ben kasilma oldugunda karnimin cocuk oldugu bölge sanki kendimi sikmis gibi gözüküyor