nilly seninkisi daha zor olmuş ben geldiğim gün is yaptım hiç oturmadım ama ebe göbeğime çıkınca doğduğunu anlamadım onun açısından. Ara ara yatarken oldu eşim yanındayken oldu Allahtan 🙁 yağ gibi çıktı diyemiyorum o yüzden ama çok şükür bitti gitti anne olmak zor kimse ne yaşadığını anlamıyor tabi... ins bu doğumumuz güzel geçer bidaha düşünmüyorum zaten Allah olmayana nasip etsin senin üçüncüymus daha zor olur kizim 3 yasına giricek akıllı bi çocuk ama gene korkularim var bakalım hayirlisi 🙏