nilly aynılarını yaşadım ebe üstüme çıktı 1.5 saat gelmeyince üstüme çıktı dr kesi attı öyle geldi çocuk morarmıştı. Eve geldikten sonra bir ay kadar 4 5 kere felçli gibi kimildayamadim şimdi korkuyorum. Sancıyı çekerim ama felçli gibi kalmak daha kötü ya bebek ağlarsa kalkamazsam ya yanımda biri olmazsa bir çocuğum daha var beni oldukça korkuttu 🙁