Melikenlbt mucizegebelik6 merhaba sizinde Fitil olarak kullanırken iç çamaşırınizda beyaz ilaç çıkmıyormuydu bide sulu akıntı içinde oluyor
Elife_mn Bende iğne olarak kullandım ilk 3 ay ondan önce 2 kere düşük yapmıştım tedbir amaçlı hamile olduğumu öğrenince kullanmaya başladım