Kasılmalarda doktor sancı gördüğünde kanamalarda düşük olmaması için veriliyor ben de 26 haftadan itibaren kullandım doktorum rahimden almamı daha faydası olduğunu söyledi öyle yaptım bacak uyuşmalarını falan da geçiriyor hiç korkmayın bebeğe zararı yok