Bilinmezinannesi Arkadaşlar 3 gundur kullanıyorum paketten cok zor cıkıyor dişimle felan sıkıyorum çokta zor sürülüyo sizdede böyle mi yoksa benımkı sahte mi
__Cansu__ Merinosunannesii benim arkdsim var siddetle tavisye ediyor sizede soyleyeyim kimse acı cekmesin
Merinosunannesii __Cansu__ geçti artık 8 aylık oldukta kremin adı me bileyim yinede garmaston filan mı
SuperMomm Bilinmezinannesi ben dolap uygulamasından aldım geldiğinde sıkılmıyordu bile tas gibiydi donmustur diye düşündüm petegin üstüne koydum eridi
__Cansu__ Merinosunannesii Masaj yapmak hamileligin20 haftasindan sonra birde bu kremi kullanmak o kadar cok faydali ki
Anemoniasp __Cansu__ Hamilelikte masaj yapmak önerilmiyor rahim kasılmasını artırdığı için. Doğum sonrası mı demek istediniz?
SuperMomm Bilinmezinannesi benimkide öyleydi petegin üstüne koyun ısınsın bi de öyle deneyin tekrar donarmı bilmiyorum benimkinede bakmadım bugun geldi daha
Fatmadumankorc __Cansu__ yalnız çatladıktan sonra kullanılmıyor bu çatlamadan kullanmanız gerekiyor ki işe yarasın.
selma89 Emzirirken başlarsanız kullanmaya faydası olmaz ilk dogumumda doğuma 1ay kala başladım kullanmaya şimdide öyle