ZZeynepP1903 18.Haftada huni şeklinde açılma oldu ve dikiş atıldı. Herşey iyi derken 3 hafta sonra detaylı ultrason da rahmin açıldığını ve sadece atılan dikişler tutuyormuş onu öğrendik sadece 2 tane dikiş. 2 gün sonra doktoruma kontrolüm vardı bir gittik hemen yatış yapıldı ve 2 ay boyunca ilaçlar,sancılar, kontroller, dua lar ile gecirdik ve hep dedim ki Rabbim şükürler olsun sen beterinden koru diye 🤲🏻 şimdi işte bakalım az kaldı dilerim Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🧡🥰