elaweannesi Aslaninannesi01 dimi ben zaten tanesini 800₺ den almıştım gene kardayım yani ondan düşerse üzülmem
Aslaninannesi01 elaweannesi çok iyi almışsınız düşüşte ama gördüğü en üst seviyeyi yine görecek emin olun çok düşmez diye düşünüyorum eşimde diyor çok düşerse çok intihar eden olur millet bitik durumda zaten diyor
Aslaninannesi01 elaweannesi Allah korusun bn böyle zarar etsem çok üzülürdüm eşimde arabayı satalım altın alalım çocuğumuzun geleceği için dursun diyordu ay iyiki de almamısz düşünce belki alırız ama şuan bu dalgalanmada ne alınır ne satılır
elaweannesi Aslaninannesi01 aynen bak ben 4 çeyrek wardı tane 800₺ den almıştım şimdi bu ara satsam kardı ama satmadım ha şimdi gene 800₺ olmadı kardayım bile Yani altın sat al çok olmuyor beklemek lazım
Tugbaa2937 Suzanne al bendende o kadar bende durdum durdum altı. Parayı altın hesabına yatırdım. Vay başıma gelenler ama bence çıkar böyle durmaz
Aslaninannesi01 elaweannesi benimde doğumda takılanlar var biriken paralar var onlarla da altın almayı düşünüyorm para hep değer kaybediyor ama altın hep altın
Tugbaa2937 elaweannesi aman oda bişey mi ben altınları 2 ay önce yükseldi diye bozduk. 2 ayda rahat 80 bin zarar ettik. 🙈🙈 Ama nasip herkez nasibini yer yine karlı bozmustuk hiç olamamsindan iyidir
elaweannesi Aslaninannesi01 aynen bende ondan korkuyorum Allah yardım etsin herkese Yani Ewet ne kadar düşsede çeyrek sanmam yine 800₺ olsun olsada gene zararım yok zaten altıda imkansız gibi🙈
Minikpanda6 Suzanne bacım seni feda edicez üzgünüm ülke duzeldin biz zararı karsilari, 🤣 nolur acliktan olcez yoksa
Gzmkrt Bence tekrar çıkıcak çünkü bizim ülkemizde maalesef zam gelen hiç birşeyin fiyatı düşmedi hiç bir zaman doların euronun gerilemesiyle omlarında fiyatının azalması lazım ama görülmüş olay değil 🤷♀️
elaweannesi Aslaninannesi01 aynen bende çeyrekli bilezik alırım diye aldım öyle 4 tane sonra yükseldi almayı bıraktım doğum parası diye beklettim iyiki daha almadım yüksekken düştü çünkü
mirayveannesiii Denizyildizii bugün bozucaktım eşim izin vermedi, şuan bozup tekrar alsaydım aynılarını 7bin TL kârım vardı….
Aslaninannesi01 elaweannesi düşüncemiz aynıymış bende ceyrekli bilekliklerden istyrm para buldukça altın almak lazım valla bende fırsatçılık yapacam düşerse biraz daha oğlumun paralarını da katıp 50 bin liralık altın alacagm