Kızlar benle beraber doğum yapan kızçeler nasılsınız nasıl oldunuz. :) biz çok iyiyiz birbirimize alıştık artık ilk 2 gün çok zorlandım ama geçti Şükür şu an iyiyiz 🥰 Bugün tam 20 günlük olduk bizz… 40 ımız çıksın sizi Rüzgar Egeyle tanıştıracağım😂 happy kidis beni pek sarmadı bütün tandıklar bura daa buraya yazmak istedim.. umarım siz de doğum yaptıktan sonra burayı silmemişsinizdir 😂🤦🏼♂️