Bussuk geçen hafta hastanedeydik okadar ayrıntılı incelediler ki her organı ayrı ayrı bakıldı çok şükür sağlıklı duyma görme refleks beyin gelişimi incelendi ama bu ölçümler beyinden gelen sinyallere göre muayene edildi çok şükür herşey iyi sağlıklı tek sorunumuz fazlalık sıvı önce MR çekecekler sonra bıngıldak dokudan sıvı çekilecek protein değerlerine bakacaklar basınç ne kadar ona göre cerrahlar nasıl bir tedavi uygulanacak karar verecekler sabırsızca bekliyorum korkuyorum üzülüyorum ama umutsuz değilim çok tatlı meleğim rabbim onları bize bağışlasın inşallah 🙏♥️