semihasuat Kızlar bebeğime hidrosefali sınırda denildi. Yaşayan var mı bu durumu. 27+1 deyiz daha. Cuma tekrar gideceğiz değerlere göre erken doğum olabilirmiş.
Busrakzlkc semihasuat canım hiç korkma ben çok baktım hidrosefalili bebek eğer varsa yani. İyi bi beyin cerrahı olursa ameliyatla baya düzelme oluyo. Ama sadece hidrosefali mi meningoselde varmı ondan emin ol. Sadece hidrosefaliyse şant ameliyatı ile düzelme oluyo
_edaa semihasuat geçen sene ben yaşadım 19+6da teşhis kondu. Ama bizim aşırı derece ilerlemişti 17mm çıkıyodu ölçümü büyümeye hızla devam ettiği için gebelik sonlandırmak zorunda kaldık, sınırdaysa ve büyüme göstermezse bi sıkıntı yaşamazsınız bence. İnşallah ilerlemez🤲🏼🌸
Edaenes_3 semihasuat Benim kızımda hidrosefali şu an 12 yaşında kafa içerisindeki sıvıda artma oluyorsa şantla çözülüyo
Seyda_syd Bende ayrıntılı ultrason da beyinde sıvı birikmesi olduğunu ve bunun dandy walker sendromuna neden olduğunu öğrendim malesef zor bir süreç ama hidrosefali de sıvı birikmesinde azalma olabiliyor o yüzden bol bol dua edin inşallah sıkıntı çıkmaz
Busrakzlkc semihasuat perinatologa gitmenizi öneririm varsa kesin sonucu soyler. Ama tek hidrosefaliyse dediğim gbii tedavisi mevcut
semihasuat Busrakzlkc Perinatoloji ye gittim hemen aynı gün Ankara şehir Hastanesi’nde oda bir hafta sonra gel dedi bakıp değerlendirelim zamanla ne oluyor dedi cumayı bekliyorum şuan
Busrakzlkc semihasuat ankarada mısınız bende ankaradayım. Etlik zübeyde hanımda cantekin bey var bulabilirseniz ona bi muayene olun derim işinde çok başarılı bir doçent. Kendimde hemşireyim çok memnunum cantekin beyden.
semihasuat Kraa195 Hayir bizde ona şaşırıyoruz 27+3 de söyledi doktoum. Ayrıntılı da falan çıkmadı. Daha yeni öğrendik ve 2 haftada bir gidiyorum doktora sık sık nolur nolmaz diye yani anlamadik bu zamana kadar nasıl göremediler
Seyda_syd _edaa sizde sadece hidrosefali mi vardı yoksa başka birşeyde dediler mi sonlandirmadan önce
newbabyno2 _edaa merhBa bu kaybınızdan kaç ay sonra hamıle kaldınız bır sıkıntı yasadınız mı benımde kaybım olduda o yuzden merak ettm🙏🏻
Seyda_syd _edaa bende 22. Haftada öğrendim ama sıvıdan dolayı beynin bir kısmı oluşmamış 16mm sıvı vardı
_edaa Seyda_syd benim de beyin oluşmuştu ama bir kısmı sadece su dolu demişti doktor detaylıda da net bi şekilde gördük zaten🥺
Seyda_syd _edaa benimkinde vermis denilen bölüm çok az oluşmuş o yüzden dandy walker rahatsızlığı varmış eğer dünyaya gelirse ve yaşarsa