FusunF doktor olmay gerek yok.etrafımızdaki örneklerde fikir edinilebiliyoruz bence neden riske atsınki.bir iki hafta beklemek daha mantıklı bence.tabiki doktor degiliz ama ilk zmnlar oldugu için bebek tutunamayabilir.mesela benim ablamın ilk iki bebegi bu yüzden öldü,düşük yaptı