Bbdd Nur1234 cok şükür inşallahta olmaz 😊 benimde 33. Haftam şimdilik hiç yok ama sadece lierac kullandm😊
Acemimum Bbdd bnde düşündüm onu önce sürüp sonra fazlasını peçeteyle emdiriyodum o zaman sıkıntı olmuyor 😊
Acemimum Nur1234 şuan çok imrendim size ben daha 23 haftalığım karnım harita gibi o kadar kreme rağmen 😐😁
Nur1234 Acemimum Canım kişiden kişiye değişiyor sanırım iç karnım geniştir bilmiyorum belkide son gün benim de olur çatlağım bunu bende bilmiyorum inşalalh olmaz ama olur gibime geliyor 😄🙄
Bisaniye Bbdd @OktayMeltemSahin kantaron yağı her derde deva cidden. Aktarlardan alabilirsiniz kendimiz yapabilsek daha iyi tabi de :) zarar vermedi bana ciddi basur sorunum yoktu gerçi ama hafif yara gibi olmuştu o zaman kullandım. Bir de farmassinin çay ağacı özü kremi var onu da öneriyorlar
Bisaniye UmmOmerHattab banyodan sonra vücuduna nemlendirici niyetiyle de sürebilirsiniz yumuşacık yapıyor
Bisaniye Bbdd evet acısını aldı yarayı da iyileştirdi tabi dediğim gibi benim basur değildi. Ama mesela saç derimde bi yer yara oldu yolup duruyodum ona da sürdüm geçirdi