2609nrgl merhaba canım, ben de geçtiğimiz ay klomen ve ovitrelle kullandım. Adet günüme 2 gün falan kala karnımda şişlik ve sancı oluştu. Yumurtalar inanılmaz büyümüştü ve su topluyordu. Doktorum gece hastanede müşade altında kalmamı söyledi. O ay gebelik olmadı. Bir sonraki ay mfk yöntemi denedik ve 5+5 gebeyim şimdi 😍 yani olmazsa da üzülme klomenin gebelik oranı çok düşük. Ama sonrasında mucizeler oluyor ❤️