Tgcehalil Kızlar merhaba cumartesi günü kan verdim 0.1 çıktı asilamanin 11. Günüydü negatif yani ama hala adet olmadım ama çok sancım var acaba geç döllenme felan olabilir mi sanmıyorum ama başına böyle bişey gelen var mı
Gamzeucan Tgcehalil beninde bugum cıkmadı 0.5 cıktı kan sonucum ama aşılamanın 15 günü adetinde 3 gün gecikti
Melos580 Tgcehalil bende dün verdim canım kan negatif 0.20 aşılama 15. Gün çatlama ignesi 17.Gün dün 1 damla birşey geldi başkada yok doktorum perşembe çağırdı bakalım olmazsam gidecem perşembe
Gamzeucan Tgcehalil haber ver canım benimde 3 gün hecikti die umudumu kaybetmiyorm insallh güzl sonuçlar alırız
Melos580 Gamzeucan yarın gidecegim doktora bakalım aşılama 17. Gün çatlama ignesi 19. Gün halen adet olmadım yarın gidip kan filan vereceğim bakalım hakkımızda hayırlısı olsun
Gamzeucan Melos580 benimde bugun adet oldum sandım ama kahverengi akıntı seklinde geldi sabah adet olarak başlamassa bende tekrar kan vermek istiyorm yarın
Melos580 Gamzeucan hadi hakkımızda hayırlısı ben verdim şuan eve doğru gidiyorum bakalım sonuçlar öğleden sonra çıkacak pazar kan verdim dedim çok erken vermişsin çıkmaz dediler zaten sizde haber verin durumu