Kubraasut Semaberay amin inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin olumsuz yorumlara da kapatmak lazım kendini etkileniyor insan .
Sakinem212 Kubraasut kan akışında bir problem yoksa yapabilirsiniz benşm 2 tur yapmıştı normal yaptım. 2 3 doktorada gtirim hepsi aynı şeyi söyledi nırmal doğuma engel değil geçende bir arkadaşta aynı şeyi sormuştu aynı gün normal doğum yaptı ben 39 haftada yapmıştım.
Kubraasut Sakinem212 teşekkür ederim geri dönüşünüz için Sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi. Kaç kg idi bebeğiniz acaba? Benim kız 3690 şuan 39+6 da birazcık o da fazla sanırım
Sakinem212 Kubraasut benşmki 33 haftadan sonra gelişimi yavaşladı 2650 doğdu plesentası küçüktü ondan almıyordu şuan 2 yaşına girecek yaşıtlarından biraz ufak başka dağlık sorunu falanda yok bazı bebekler minyon olabiliyor .
Kubraasut Sakinem212 Allah bağışlasın maşallah sağlıklı olsunlarda önemli olan o. Bende hem fazla kilo hemde kordon zorlar diye endişeleniyorum .
Kubraasut elifkrs çok şükür maşallah Rabbim bana da hayırlı sıkıntısız doğum nasip etsin . Sizin cevaplarınız da içimi rahatlattı teşekkür ederim. 🥰
Zeyyyn mucizegebelik6 36 haftada belli oldu bir sıkıntım yok diye ayda bir gdyrdm belkide daha önceden dolandıydı
Sakinem212 Kubraasut tersine zayıf bebekler daha zor doğar cnm 4, 200 gr kadar nor normal doğum oluyor komşum 4,5 kilo nor al doğurdu 🤭 bir risk olsa doktor müdahale eder zaten.
Mavistez Kubraasut benim kızımın boynuna iki tür dolanmis vaziyette normal doğdu sağlıklı çok şükür 😍
nihaleksii 35.haftada belli oldu şuan 38 haftadayım bir tur kordon dolanması mevcut normal doğum çok istiyordum ama kimse önermedi sezaryen olacağım çünkü çok korkuyorum bebeğime zarar gelicek diye
[silindi] Happy_001 o çooook eskidendi, artık bir çok doktor normal doğum yaptırıyor kordon dolanmalarında
Kubraasut Dogaaaa Allah bağışlasın bende yalnız olmadığımı hissediyorum cevaplarınızla çok teşekkürler . elim göbeğimde sürekli hareketini kontrol ediyorum. Biraz hareketi azalsa endişeleniyorum valla 😣 40 haftamızı doldurduk bugün .