Kordon dolanması olup da normal doğum yapabilen var mı acaba 39+6 dayım kordon dolanması var ama doktor normal doğumu destekliyor bende öyle istiyorum açıkçası hayırlısıyla inşallah kalp atışına göre son anda bir sıkıntı olursa sezeryana alacak . Benzer durum yaşanınız varsa nasıl bir yol izledi acaba ?