deletedmom213 ben kabızlıktan çektiğim kadar hiçbirşeyden çekmedim ilk kayısılı kefir ve doktorumun önerisiyle sabah 3 kuru kayısıyı bir büyük su dolu bardağa koyup gece önce kayısıyı yiyip suyunu içiyordm sabaha etkisini gösteriyordu. Şuan 6. Ayım bitti 8 gün cıkamadıgımı biliyorum duphalac şurubunu günde 3 kez içiyorum bakalım etkisini gördüm 2 gündür azda olsa aklınzda kalsın