Umudumsun38 Beyzan738 wala iki aydır çok sık gidiyorum 100 ödedim hep. Yinede iyi bir doktor inşallah cerrahiside iyidir sezeryen olacam ben kendisine de
CS0932 Mervexxxx 14 hafta. Bebek ve kendim için hangisi daha iyi olacaksa doktorumuzla doğum şekline karar vereceğiz. Henüz bizim için bunları düşünmek erken ☺️
Busur40 Haticekaya1808 ben de özge hanıma gidiyorum, doğum için hastaneden fiyat aldınız mı bilginiz var mı :)
mottorelax Busur40 bende özge hocamıza gidiyorum. Muayene ücreti artmış ama doğum ücretini bende soramadım
Busur40 mottorelax anladım bir dahaki gidişimize öğreneceğim inşallah :) size de hayırlı sağlıklı doğumlar olsun
Ftsolgn Baharcakir55 Hüma hastanesinde Ersad batmaz’a gidiyorum gayet ilgili ve tecrübeli bır hekim tavsiye ederim.
Duygu388 başından beri sistem hospitala eda ülkü hocaya gidiyorm bende çokk memnunum aşırı pozitif bir doktor ve güler yüzlü inşallah doğumuda o yapcak 🙏😊
Selmaklc Baharcakir55 Merhaba ben memorial nilgun avsar benzer cok iyi ilk dogumda onda yaptim bu ikinci de insalalh onda olcak
Ftsolgn Eslemveannesi0 en son 200 kusurlu bir rakama girmiştim. Haftaya tekrar kontrolüm var bu zamlar muayene ücretlerini de etkiledi mi bilmiyorum 🙄