Mervexxxx İlk sağlıklı gebeliğim. Daha önce 2 kere kimyasal gebelik geçirdim. Doğum ücretini henüz konuşmadık. Ocağın 2. Haftası gibi kontrole gideceğimizde konuşmayı düşünüyoruz. Muayene ücreti olarak biz 100 TL ödüyoruz. İndirimli bizim. Normal ücreti bağlı olduğunuz sandığa vs göre değişiyor diye biliyorum.