asyaninannesii 12eylul ben kıza benzettim sarkan bisey yok affedersiniz de kız şeyi gibi duruyor yanlarda zTen erkeğin ki böyle olmaz yumurta kısmı sarkık durur bildigimce
esgun 12eylul aslında bebeğin duruşu güzele benziyor iki bacak arasını alttan çekmedi mi doktor öyle daha net belli oluyor. Onlardan iyi bilecek değiliz tabi ki ama merak ettm☺️
Esmanurr3 Nebyaa bn erkeğe benzettim ama öğrenince yazın lütfen eltimede %80 kız demişti sonradan erkek dediler
asyaninannesii Nebyaa doktor kız demis ben de kıza benzettim erkeğin ki sarkık durur suyun içinde olduğu icin şişme yapabiliyor haliyle dudak kısmı çok acik anlattım anladınız umarım 😁
BIR_SIYAH__HIAYESI63 12eylul benimde kıza benziyor demisti bidaha demisti basja doktora gittim erkek dedi suan 15 aylık oldu erkek
asyaninannesii Bu arada kız senesine mi girdik Sinem kobalinda kızı olacakmış da bi tanıdığım da kız dedi sadece farklı olarak YouTube de Ceylan Özdemir diye hanfendinin oğlu olacakmış tabi rabbim bilir nasip isi birsz da merak ediyorum 😁😁
12eylul asyaninannesii Evet geçen ay erkek bitmis erkek zamanı 😂 bu aralar herkezin kiz Hayirli evlat olsunlar ne diyelim
asyaninannesii 12eylul aynen cnm rabbim herkesin gönlüne göre versin insan 2 meyveyi de tatmak istiyor haliyle