Papatyaa7 Asyaaa35 devlette cok beklemedim özelde kapida saatlerce pek kimse olmamasına rağmen beklettiler ve herkesten farklı ücret aldıklarına sahit oldum 200 250 300 arasında kadin kime ne tutturursa aliyor
Asyaaa35 Papatyaa7 imkanın varsa ve özele gitmek istiyorsan araştır ve başka bir hastaneye git o zaman canım