Papatyaa7 Arkadaslar merhaba suan 5+2 deyiz özeldeki doktor 6. Haftada kalp atışını dinletmeye cağırdı fakat ben memnun kalmadım devlete gitmeyi düşünüyorum kacinci haftada dinlediniz kalp atışlarını
kivicik Papatyaa7 5+1 de keseyi görmüştük, 2 hafta sonra kontrole gittik kalp atışı için 7+3 de kalp atışını duyduk❤️
derindemir Papatyaa7 devlette ultrason kalitesi biraz daha zayıf oluyor özele göre bu yüzden devlete gidecekseniz 7. haftada gidin
Burcinmavi Kubrailkan aaa cidden mi banada kalp atışını erken duyduysan kesin erkek dediler ben 5+3 TE duymustum şuan bunu curuttum 🤗
nnutellaa Merhaba 🌸 ben de 6+3 teyim bugün duyulmadı 😔 dr Cuma günü gel , yine duyamazsak vajinal muayne ederiz dedi. Elimde olsa 7+ da gidicem kesin olsun diye ama duymak da istiyorum.. Hep endişeyle mi geçicek 😔
Asyaaa35 Papatyaa7 neden memnun kalmadın cnm özeldeki ultrasonların kaliteleri daha yüksek daha net devlet hastanelerininki kalitesiz bir kere gittim bebegi göremedim valla. Kalp atıslarını da 7.haftada net duyabilirsin
Papatyaa7 Asyaaa35 devlette cok beklemedim özelde kapida saatlerce pek kimse olmamasına rağmen beklettiler ve herkesten farklı ücret aldıklarına sahit oldum 200 250 300 arasında kadin kime ne tutturursa aliyor
kendincebirii Babycira bende 5+3 de keseyi gördüm şu an 7+2 yiz perşembe günü randevumuz var inşallah bebeği ve kalbini duyarız 💓
Babycira kendincebirii İnsallah çok güzel bir duygu keşke ilk duyduğum anı videoya cekseydim. Doktor izin verirse bence cekin
kendincebirii Babycira hiç aklıma gelmemişti çok iyi ettiniz söylemekle unutmayım telefonumu da yanıma alayım videoya çekeyim inşallah duyarız çok heyecanlıyım ya😍🥰
Babycira En stresli an çok iyi biliyorum sakin olun. Ben ağlamıştım doktor elimi tuttu ağlama canım sen ağlayınca bebek zipliyo goremiyorum demişti ayyy ne güzel duyguydu 8 sene bekledim ….