minikkoalammm Kumsallina95 heycandan öle bilirim 🙈🙈 38+1 doğum için gün alıcam geçen hafta bebişim kendini göstermemişti belki bu sefer gösterir
minikkoalammm Kumsallina95 kız amma inat baş aşşa sırtı yukarda doktor naptıysa açmadı elleriyle de kapamş gözlerni
Tugcely Biz de 23 olduk yarın detaylı ultrason için gidicez aslında cuma günü gittik ama yüzünü göstermedi inşallah yarın görebiliriz 💕💕💕
Kumsallina95 minikkoalammm benim kız tam tersi hep gösterdi kendini bakım yarın gosterecekmi renklide 😊 senin kız nazlı
beyah Bu gece doğurmazsam yarın kontrolüm var dua ediyorum ya gece ya da kontrolde doğurıyım diye 39+3 olduk 😆
minikkoalammm Kumsallina95 ahh çok nazlı inşAllah göre bilirm bu son görüşüm ultrasonda 😁😁 bir kez dha tadına bakmam lazm o heycanı yaşamam lazm
beyah Kumsallina95 ayy ne güzel söyledin kuzu valla Allahım herkese sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin doğuma girdiğimde dua edicem tüm hamilelere 💖🙏🏻 çok güzellll
Kumsallina95 beyah oh sağlıkla gelsin minik kuş 😊❣️🤰 bizim sezeryan belli olduğu için son ayda net gün belli olur ikinci gebelik ✌️🤰 aynı şekilde Allah’ım bir avazda kurtarsın cümlemizi 😊