Seher1213 dediğim gibi 6500 şu anki hastanede. Normal sezaryej farketmiyor. 1 gece kalmak dahil. Normal doğumda epidural ücretsiz. Doğum günü ve ertesi gün fotoğraf çekimi, bebiş kontrolleri, işitme testi ücretsiz. Yeni hastane yapılıyormuş orası olursa 7900müş ne fark var dedim orası daha konforlu dedi 😂😂 sanki tatile gidiyoruz 😂😂😂