Domdom Aozgek bende ayakta kalınca kaşık ağrısı yaşıyorum canım ama normal miş rahim büyüdüğü için eve gidince bol bol dinlen minnoşunşla 🥰🥰💕💕
AhsenAdaAda AhsenAdaAda bugün cinsiyetini öğrenirim diye heyecanlarmıştım ama bir daha ki kontrole kaldık🤣🤣
Merve098 16+5 koku hassasiyeti ve halsizlik dışında iyiyiz bebeğim erkek ama hala hareketlerini hissedemiyorum🤗
AhsenAdaAda Ayse476 bunlar normal mi bilmiyorum canım, ileri haftada olan gebelere sormak lazım ne de olsa bizden daha tecrübeliler.