Nebyaa Mihriballim halilinannesi deletedmom87894 mom3516 Civcivinannesiii 18 haftalık doğru cevap 🤣 27 fazla değil mi ya Civcivinannesiii
deletedmom87894 Nebyaa maşalla diyelim o zaman ben 20. Haftamdayım bu kadar sivri değil senin baya toplu duruyor 😊erkekmi
blueberyy00 Nebyaa maşallah 18 haftada ne guzel büyümüş biz 25 olduk daha yeni böyle belli olmaya başladı ☺️☺️
blueberyy00 Nebyaa yok ya ben hiç yiyemiyorum göbek felan yok bende buyusun hemen istiyordum bu hafta birden belli oldu once göbek gibi duruyordu artık bebek olduğu belli oluyor ☺️☺️
Nebyaa deletedmom87894 evet normalde erkek bebek yanlara verir diye biliyorum bende bebim önümde toplandı hepsi
gurbetcikizii Nebyaa yaa maşallah bi an benim göbeğim okadarken 20-25 hafta arasında öyle gibiydi diye sendede öyledir diyr tahmin ettim 🙈