Zeynepreyyan siz ege üniversitesinde doğum katında hiç steril ortamda bulundunuz mu? Ben bulundum onların sizin bahsettiğiniz yataklar yani sancı odası doğumhanede değil. Doğumu geleni steril ortama alıyorlar. Doğumhanede 3 4 oda var, hepsinde çatal ısıklar falan var bildiğin doğumhane yani. Benim ameliyatım alttan olduğu için doğumhaneye aldılar beni çatal gerektiği için. Sezeryan olan bi arkadaşımı ise doğumhaneye.. Yani bildiğimi konuşuyorum sağımda solumda doğum yapan derken millet sancı odasında falan doğurmuş demek ki.