mucizemizibekliyoruzz MevaBera medicalparkı ara dedim her yeri aradım hiçbir yer kabul etmiyor diyor ama medicalparkta yenidoğan yoğun bakımı var
Cerenora mucizemizibekliyoruzz hayır karşıyaka devlet hastanesi yıkıldıktan sonra Çiğli'ye yapılan büyük hastane.
Rumeysaylz deletedmom209 Tabiki ederim canım Rabbim ikinizede sağlık versin bebeğin de zamanında doğsun inşallah hepimiz anne ya da birer anne adayıyız hepimizin evlatlarını korusun Allahım 🙏😔
sudamlasi deletedmom209 valla mı ya ben orda mecbur doğum yapcam bi keresinde denk geldi kadın normal doğurcam diye uğrasıyodu herşeyini gördüm🤦🏻iyice korktum şuan baştan beri istemıyodum orayı
Bihilal deletedmom209 geçmiş olsun cnm birden nasıl doğumun başladı ya şuan ne durumdasın Rabbim yardımcın olsun
Demetyvss deletedmom209 aynı durumu 30. Haftam da bende yaşadım direk doğumhane ye aldılar. Rabbim kimseyi öyle devlet hastanesine düşürmesin. Kendi özel doktorum da devlete gönderdi. Imza verip çıktım devletten. Başka özel bir hastane buldum. Erken doğum olsa bile küvezi falan tüm imkanları var. Allah kolaylık versin sana da.
HaticeTfekakr deletedmom209 tınaztepede bebek yoğun bakımı var sanırım bir ara istersen aylin hanım çok iyi bir doktor benimde bir ameliyat bir doğumumu o yaptırdı. Allah yardımcınız olsun!
Demetyvss deletedmom209 canım bende izmir deyim aynı haftadayız senle bak. Tepecik de yaşadım bende aynı şeyi. Istersen benim şimdi ki doktoruma git ben şimdi çok memnunum. Daha önce hangi özele gisiyordun
Nurr_1 deletedmom209 ben sağlıkçıyım devlette staj yapmıştım çok haklısın kurbanlık koyun gibi hissetme konusunda öyle davranıyorlar çünkü O yüzden suan özele gidiyorum ama ya aynıysa diye ödüm kopuyor 🙄🙄 Rabbim iyilerle karşılaştırsın
HamduSena deletedmom209 araştırma hastaneleri hep mi böyle acaba benim de 7. Ayımda olmayan apandisitimi alacaklardı az daha. Sanırım döner sermayeye bakıyorlar . Özel bir durumunuz yoksa özel hastanelerin kabul etmesi lazım.