AnnelikHayali ksuna33 soğuk sıcak kompresi de okumuştum. Başının olduğu yere soğuk, yönelmesini istediğimiz yere sıcak koyacakmışız dimi öyleydi yanlış hatırlamıyorsam. 😁
Kuzusunannesi AnnelikHayali benim acı eşiğim çok yüksektir ama gercekten korkmaya gerek yok öyle yada böyle doğacak sonuçta hayırlısıyla kavuşmak kadar güzel bişey yok hele ki o ilk ses anlatamam yaa