Kızlar selamlar. Hepimiz gebeliğimizin farklı haftalarındayız. Kimimiz ilk hamileliğini yaşıyor kimisi ikinci-üçüncü. Bazılarımız çok tecrübesiziz, bazılarımızın başından geçen doğum hikayeleri var. Sezaryen doğumu tercih edecek olan da mevcut aramızda, normal doğum isteyen de. Ben diyorum ki kaçıncı doğumumuz olursa olsun, hangi doğum şeklini tercih edersek edelim birbirimizle bilgi paylaşımında bulunalım. Sağlıklı ve kolay doğumlar için önerileriniz nelerdir? Doğuma nasıl hazırlandınız/hazırlanıyorsunuz? Hangi sporları ve egzersizleri yapıyorsunuz? Sancıları karşılarken kullanılan nefes teknikleri hakkında bilgi sahibi misiniz? Hamile pilatesi yapan var mı? Ödem, sırt veya bel ağrısı yaşamamak için neler yapmalıyız? Takip ettiğiniz ve sayfasında bilgi içerikli paylaşımlar yaptığı için önerebileceğiniz doğum koçu, ebe, bebek hemşiresi, doula, kadın doğum doktorları kimler? Bebeğinize daha iyi bakabilmek için hangi kitapları okudunuz? Gebe okuluna gidenler var mı? Özellikle onlardan yorum bekliyorum. 🙂 hadi bilgi ve deneyimlerimizi paylaşıp bilinçlenelim.