sseymaa_ Benim herhangi bir riskim yok çok şükür ama 3.ayımdan beri progestan fitil kullanıyorum önlem amaçlı. Doktorum çoğul gebelikler normale göre erken doğmak isteyebiliyorlar dedi. Şuan 36.haftamdayım sancı vs herhangi bir sıkıntım yok, ikizlere hamileyim.