sseymaa_ İkiz hamile olupta progesteron kullanmayanınız var mı yoksa bütün ikiz gebelikler kullanmak zorunda mı kullanmayıp zamanında doğum yapanınız yok mu
B-Y94 sseymaa_ ayyy ne güzel 🥰 ben ikiz genelik depil ama bende progestan 200 mg kullanıyorum 21 haftalığım düşük tehlikesinde veriyorlar canım. Allah analı babalı büyütsün kuzum
merakliblog sseymaa_ bence tam tersi ya iyiki tıp bu kadar ilerledi yoksa ben çocuk sahibi olamazdım tüp bebek benimki
Zehra8991 Merveikratanem canım sanada daşmak istedım. Benım 5. Haftada betam 10880 Çıktı. Sonro doktora gıttım kesenın içinde 3 tane nokta gibi bişey war sizce nedir sızınkı nasıl gozukmustu
slnacar sseymaa_ 27+3 teyim çok başında kullanmıştım önlem amaçlı çok karın ağrım vardı bi kutu falandı sanırım çok kullanmadım yani , siz kullanıyor musunuz??
Zehra8991 sseymaa_ size bişey sormak istıyorum benım 5.haftamda betam 10880 di. Doktora gıtıım. Kesenın içinde üç tane nokta gıbı bişey gorduk bu nedır sizce