Merhaba kızlar bu gün 39+1 hafta oldum ne sancı ne su nede nişan hiçbirşey yok sizde nasıl durumlar ilk doğumumu 38 haftada yapmıştım oğlumda, şimdiki kız gelmek istemiyor 😀 iki gündür YouTubedeki Activating Labor videoyu yapıyorum o da fayda etmedi yapmaya devam edeceğim. Siz neler yapıyorsunuz doğumu tetiklemek için veya doğum yapmış anneler siz neler yaptınız da doğumunuz daha çabuk başladı ? İnşallah 40 geçmeden doğururuz 🤲🏻 Son günler hiç geçmek bilmiyor , bebeğin hareketleri de azaldı sizde durumlar nasıl?