Benim oglum 41 haftalık tı normal olmadıgı için sezaryan a alınmıştım ama bir hafta küveze girmişti enfeksiyon kapmış denilmişti şimdi ikinci sezaryanımı olucam inş tam 37+1de gelişimi iyiyse bi sıkıntısı yoksa 37 zaten normal Bi hafta banada diyolar 39 u bekle diye ama doktorun var bir bildigi sonuçta herkes dıktor kesiliyo başımıza