Deletedmom62627 Dualarım kabul oldu 😁😁😁😁 sezaryen için yatış verdiler şimdi eve gidiyom ihtiyaçlarımı alıp gelcem beklemede kalınnnnn 😁😁😁😁
beyah Deletedmom62627 kız bize de dua et nolur valla çok sevindimmm Allah sağ salim kucağınıza almak nasip etsin
yarenaygk34 Gözün aydın canım sağlıkla hayırla dünyaya gelsin bebişiniz zaten sezaryen istiyordun yanlış hatırlamıyorsam sevindim senin adına
busrakoylu Deletedmom62627 ayy hadi darısı bizlereeee sağ salim al kucağına Allah kolaylık versin canım benim bol bol kokla😍🙏🏻🌸🌸
Gnz Deletedmom62627 maşallah Allah gönlüne göre vermiş bebişin kilosundan dolayı mı sezeryana aldılar ♥️
Deletedmom73711 Deletedmom62627 Geliyor tospik, annesinin çağrılarına kayıtsız kalamadı. Hadi sağlıkla kavuşun, bize yaz.🥳❤️
eminnee Deletedmom62627 Çok şükür kız kendim doğuruyormuşum gibi sevindim valla 😂😂😂 O değil de kocanın hediyeleri geldi mi kargo beklerken doğurcan dedim sana 😂😂 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰