Seyma_ck Ogretmen_1 hele bi de zor geçiyosa hamilelik doktora gidememek,bebeği görememek gerçekten çok kötü bi durum.İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi😇
Seyma_ck Byztrkravc Ben zorunlu istirahat teyim plesentam aşağıda olduğu için devamlı yatınca insan ister istemez hissediyo sanırım🥰
Seyma_ck Byztrkravc sağolun evet dikkat etmek gerekiyo kanama olma ihtimali var malesef hatta ilk haftalarda kanamalar oldu