Ogretmen_1 herkesin hamileliği bir olmuyo kendinizi onunla karşılaştırıp telaşlanmayın kabızlık için bir şeyler deneyin kuru kayısı,zeytinyağı ve ya ne iyi geliyorsa.Eğer düzelmezse doktora bi gidersiniz yine.Benim o kadar geriliyodu ki patlıcam zannediyodum,yürümekte zorlanıyodum ama rahatlayınca hiç bir şey kalmadı.