Bebekte göründü demişsiniz şimdi gördüm . Siz başka doktora gidin bence . Bende de kalp atışı alamadılar . Alttan bakın dedim rahim hafif eğriymiş. Sonra kalp atışını duyduk. Geri bile dedi doktor hayır olamaz diyorum çünkü yumurtlama gününü biliyorum dediğim giib oldu doktor bile şaşırdı aaa evet geri değilmiş rahimde eğrilik var dedi 😄 önceki kızımda da öyle oldu zor gördüler . Sonra normale döndü.