bbnngg tuna_tuna 20+2 yatağa yatınca anında uykuya geçiyorum ama 1-2 saat sonra uyanıp uyuyamıyorum. 01.30 da uyandım bu saat oldu hala uyuyamadım. Sabah kalkıp nasıl işe gidicem bilmiyorum hiç
Sevim68 Merhaba anneler ıkı hafta önce embriyo transferi oldum ve kan testim yapıldı HAMILEYIM 😍 beta 1415 çıktı sızce de ıkız mı ?
Fundish Sevim68 dilediğiniz olur inşallah …benimde hcg m yüksekti ama tekti :)) ikiz annesi olanların ALlah yardımcısı olsun
brfnyildirim Vldnshn1 yakında daha iyi hissedersin canım kişiden kişiye değişiyor ilerde artık 2 dakik dur diceğin günlerin olucak 😂😂 at gibi tepiyorlar içerde 😂😂
Vldnshn1 brfnyildirim Ayyy bu his bile bi tuhaf yapıyor uzanırken çok yaşıyorum içim bi garip oluyor 🥺🥺🥺 o günleri de görürüm inşallah
Gunesss35 Hergece 3.5-4 saatlerinde bebegın hareketlerine uyanıyorum ve sabaha karşı 7 de 🙈🙈 çok hareketlı bi oğlum olucak sanırım ❤️🙏🏻
Esilazeynep Az önce hastaneden geldim, 22 hafta 2 günlüğüm. Ters dönmüş ayakları sancı yapıyormuş sancım hala geçmedi uyku da tutmuyooorrr 😫 Neyse ki bebiş iyi çok şükür ### 🥰****
Esilazeynep Az önce hastaneden geldim, 22 hafta 2 günlüğüm. Ters dönmüş ayakları sancı yapıyormuş sancım hala geçmedi uyku da tutmuyooorrr 😫 Neyse ki bebiş iyi çok şükür ### 🥰****
Fundish Vldnshn1 evet başlarsa öyle başlıyor pır pır pır :))) sonra baya vurmaya başlıyor ve izlemek inanılmaz zevkli ! Pıt pıt atıyormuş gibi olan şey hıçkırıkları …hıçkırıklar sayesinde ciğerleri gelişiyor
Vldnshn1 Fundish Nasıl güzel ve tuhaf bir his allahım hasret kalan herkese nasip etsin bize de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ☺️