Ayy kızlar bir şey soracağım şimdi siz bebeğin hareketlerini daha net hissedersiniz o yüzden soruyorum. 15+3 haftalık hamileyim herhangi bir hareket hissetmedim, arada bir ritmik kalp atışı gibi kadıklarımda atma oluyor ama onu da çocuğa hiç yormadım daha erken diye ama şu 2 gündür derin nefes aldığımda ya da verdiğimde karnımın belirli yerleri böyle nasıl anlatayım kıpır kıpır oluyor.Eşiniz size mesela beklemediğiniz bi anda sarılır içiniz kıpır kıpır olur kelebek uçar gibi oluyor ya hah işte öyle.Dikkat ettim o hissin yeri de değişiyor acaba bebekten mi kaynaklı yoksa değil mi? DEĞİLSE NE BU YAHU???