bebekgeliyoo Durununannesi46 onu yaptık bunu yaptık diyen olmayacak demişsin ya, o kadar haklısın kiii
bebegimizibekliyoruz1 evlatkokusu0806 😂 doğulular kv gelmiş eveli gün diyor bana adını Ertuğrul koy bi bilezik benden dicektim ey karı sen bana düğünde bile takı taktirmadın kendi tarafında milletin bize versinler diye verdiği altın para hediyeleri cukkaya attın 😂 p
minikkoalammm bebekgeliyoo annem bebeğin küvet setini beşiğini arabasnı giysilerni biberonlrnı alt açmasnı bebeğe bilezik aldı kayınvalidem bebişe zıbınlr bana bilezik bebişe de çeyrek ve 2 paket bez aldı soruyor da eksik var mı şu var mı bu var mı diye annem de hoşuna ne giderse alıyor
mehmel54 bebekgeliyoo annemle ortak bir şekilde beşik bebek arabası puset anne bakım çantası aldık, annem bebeğin kuvvetini vs aldı ve kendi imkanlarıyla battaniyelerini yatak örtülerini vs dikti biz kıyafet almıştık eksik olanları da kaynanam aldı odasını daha almadık durumumuz olmadığı için ama yaza doğru alicaz inşallah kimseye sen şunu al böyle yap demedik hepsinin içinden geldi aldılar karışmadık iki tarafında ilk torunu
dilarakocc Sadece benim annem beşik, hastane çıkışı, zıbınlar, çorap, yastık, nevresim takımı, yorgan, ıslak mendil paketi, banyo seti, biberon emzik vs. Daha alıcam diyo kayınlarımdan bir iğne dahil yok
MihrimahVeAnnesiii bebekgeliyoo Ailelerin alması gerektiği birşey yok , içlerinden gelirse alırlar . Evlat bizim herşeyin bizim almamız gerek ailelerin değil.
Paresi Ablalarim arabasini ve pusetini aldilar annem yatagini ve nevresim takimlarini aldi biz esimle besigini kiyafetlerini aldik. Esimin ailesi bir sey almadi… hatta ben bir kac kez biseyler gosterdim alsak mi masraf olmasin diye de soyledim. Biz alalim kizim demelerini bekledim ama almayin cok pahali gereksiz masraf dediler onun yerine…
Oznurkk bebekgeliyoo kayınpederim beşiği ben alacam diyor ama bakalım bu aralar sanmıyorum. Annem de bir tane altın takacam diyor. Yani açıkçası her şeyi biz alacaz. Aman sorun yok düğünü bile tek başımıza yaptık bir çocuğun ihtiyaçlarını mı alamayacaz. Yine de Rabbim kimseyi kimseye muhtaç etmesin 🤭
Cansurts bebekgeliyoo Hamile olduğumu söylediğimde kayınvalidem odasını ben alacağım dedi. Annem bebek arabasını ben alacağım dedi arkadaşım anne kucağını ben alacağım dedi bizde kişisel ihtiyaçtı kıyafetti anne yanıydı onları aldık içlerinden geldi sonuçta herkes kimseye güvenerek yapmıyoruz yazmış ama hevesliler almak istiyorlar hayır almayın demiyor ki zaten almasalar da kendimiz alacağız tabikide kimseye güvenerek çocuk yapmıyoruz. Fakat iki taraf ve yakınlar almak istiyorlarsa da kırmıyoruz ☺️
Deletedmom_6 bebekgeliyoo ailelerin bir şeyler alması gerektiğini düşünmüyorum 🤷🏼♀️ Eşimin ailesi bebeğin beşiğini anneannesi alır dedi diye onu Annem aldı ama aslla istemedik eşimin tarafı laf etmesin diye he dedik geçen beni aradılar ben herşeyi aldım dedim ordan biri atlayıp ya beşiği anneannesi almazmı dediler 🤷🏼♀️ Onun haricinde herrrşşşeryiiini biz aldık kıyafet bile kabul etmek istemiyorum
Minikpanda6 Glsrnnn düşünmek düşünceli olmak herkesin hoşuna gider en azından teklif edilse bı eksiğini, var mı ya da bizim toeunumuz diye kim kime güvenip çocuk yapar Allah aşkına
Glsrnnn Minikpanda6 Tabiki o farklı içinden gelir yardım eder alır ama burda post açıyorlar kim ne aldı şöyle böyle sanki birileri bişey almak zorundayız gibi
nazlisucan bebekgeliyoo eşimin ailesi çok yardım etti🥰 Kıyafetlerini ben aldım ama büyük eşyaları onlar aldı.
asyaninanneyim bebekgeliyoo canım bizede kimse destek olmuyo napalım ki kaynanaamgil pintilerine bilezik istettim eşimden bebeğe o günden sonra aramadılar ahha
bebekgeliyoo asyaninanneyim aman boşver herkes yerinde sağolsun. Bende herşeyi alıyorum bi yandan çevremdekiler aileler alır bazı şeyleri herşeyi sen mi alacaksın diyince bende bi sorayım şurada dedim ama herkes aileye güvenip çocuk yaptık sanmış
bebekgeliyoo Glsrnnn Ben açtığım postta şunu alsınlar, şu alınmak zorunda vs gibi kastettiğiniz bişey söylemedim ki ben zaten herşeyi aldım odası hariç onu da erken bulduğum için henüz almadım. Ancak çevremde herkes herşeyi sen mi alacaksın bazı şeyleri büyük parçaları aileler alır vs diyince burda sormak istedim. Sizi rahatsız eden nedir?
Beybisininannesi bebekgeliyoo yok gerekmez Kimsenin böyle bir zorunluluğu yok Çünkü Herkesin bu devirde canı kendine kadar. Yaparlarsa jest olur sadece. Bizde herşeyi kendimiz yaptık en başından beri Ve gayet de memnunum bu durumdan En azından kimse kafama bende bunu yaptım diye kakamaz.
Beybisininannesi bebekgeliyoo bide hediyeciler var 😃 hediye gelir hediye gelir diye diye hediye bekleyenler Bana da geldi birşeyler ama keşke zahmet etmeselerdi.. Bildiğin gönderene de hediye gelmiş ama beğenmediği ürünlerden koymuş bana yollamış gibi.. Pazar sepetinden eline ilk gelen en ucuz şeyi alıp gönderen mi dersin.. Yelek gönderen oldu ipleri yerinden çıkmış 😅 sıcak tutar diyor bide.. Battaniye gönderen oldu babannemden kalma yanları köylü işlemesiyle uyumsuz renklerle.. 😃 lütfen kimse düşünmesin dedim en son..