Aileler bir şey almak zorunda değil tabi ki. Biz ailelerimizden hiç bişey istemedik ama araba puset anne yanını kayınvalidem ve kayınpederim aldı, kurutma makinem yoktu bebeğin sağlığı ve kolaylık için istiyordum onu da annem ve babam aldı. Almasalar da biz alırdık sorun değil ama hem benim hem de eşimin tarafından ilk torun olduğu için herkes çok hevesli bir şey demedik kimseye 🥰🥰