BarBeyzazer 18. Haftalıkken kullanmaya başladım 30 haftalık olduk hala kullanıyorum biraz ara vermiştim 1 hafta 10 gün falan tuvalete zor çıktığımı farkettim hemoroitte var kabız olmamam lazımdı hemen tekrar başladım çok rahat ettiriyor gerçekten ikiz gebe olmama rağmen de bel sırt kaşık ağrısıda çekmedim bugüne kadar çok şükür 🙏 magnezyuma bağlıyorum valla 😁
Zeynep30 deletedmom213 gerek görürse veriyorlar galiba tam bilmiyorum ağrılarım vardı dün gitmiştim Doktoruma dün verdi daha bana 17+4 haftalığım
Zeynep30 GokceGenc bu haftalarda ağrılar normal sanırım neredeyse hepimizin aynı haftalar geçmiş olsun 😊
Zeynep30 GokceGenc bana saat söylemedi ama sadece tok yazıyor ilacın üstünde ne zamanlar alsam daha iyi olur acaba bir sürü ilaç kullanıyorum zaten troid vitamin kan birde magnezyum 😍😄
GokceGenc Zeynep30 bnde kan b13 omega 3 bide magnezyum 😊 bn saat 5 te alıyrm canım ole iii oluo bana..
Zeynep30 GokceGenc saat vermediklerine göre bende o aralarda alayım madem bakalım. Aynı saatte almak önemli ama bunu dimi